Als je het lef hebt en sneller vooruit wilt met je business, ga ik graag voor je aan de slag.

Durf succes te hebben.

Weet jij nog wanneer je voor het laatst iets voor het eerst deed? En hoe voelde dat? Spannend omdat het mis kon gaan of juist geweldig omdat je het durfde? Als je niet bang bent om te falen, ben je vast ook niet bang om succes te hebben. Maar succes komt nooit zomaar vanzelf en saaiheid leidt nooit tot succes. Dus als je een goed idee hebt, een mooi merk of een waardevol product, kan ik je helpen om sneller vooruit te komen. Met frisse ideeën, opmerkelijke communicatie en vooral anders dan anderen. Want als je doet wat iedereen doet, krijg je wat iedereen krijgt. En dat is saai en risicovol.

Laat je merk niet versloffen.

Het klopt dat sommige mensen en merken zich mooier voor doen dan ze in werkelijkheid zijn, maar er zijn er nog veel meer die zich juist tekortdoen. Is dat valse bescheidenheid of omdat ze niet goed weten hoe je een sterk verhaal van je business maakt? Ik denk het laatste. Als jij wilt dat je er goed op komt te staan, heb je iemand nodig die daar verstand van heeft. Iemand die snel door heeft hoe je je moet presenteren aan de markt. In een stijl en sfeer die bij jou past en bij niemand anders. Ik heb de ervaring vanuit het verleden en een scherpe blik op de toekomst. Ook als je haast hebt.

Stop met nietszeggende communicatie.

Hou op met het gebruiken en herhalen van clichés. Liefst vandaag nog. Want heus, niemand rent naar jou toe als je zegt dat je betrouwbaar bent. Of klantgericht. Laat staan dat je roept dat je meedenkt en klanten bij jou aan het juiste adres zijn. Stop met het gebruiken van nietszeggende foto’s waar te blije mensen op staan die helemaal niet bij je werken, of klant van je zijn. En doe vooral niet anderen na. Truffel-roomsaus is géén truffel-roomsaus als er maar 0,05 gram gevriesdroogde gemalen zwarte truffel in een zakje zit. Niemand wil voor de gek worden gehouden. We hebben behoefte aan betekenisvolle producten en een eerlijk verhaal. Als jij daar net zo over denkt, kan ik je helpen om interessant voor je klant te zijn.

Theo Basstein

Allround reclamejongen en content creator. Ik werk thuis in Best. Niet op een zolderkamertje maar op de begane grond in een te groot kantoor voor een persoon en daarom deel ik dat met mijn vrouw (Marije). Die leert je met FairySales veel beter verkopen als je dat zou willen. En dat wil je natuurlijk ook.

Theo Basstein Teamenzo

BEST KAN BETER

Jouw bedrijf als mediabedrijf.

In de online-wereld heb je alle kans om je te onderscheiden, je merk stevig neer te zetten en mensen naar je toe te trekken. Door het geven van informatie die de moeite waard is om te geven en delen en door antwoord te geven op vragen  van klanten, kun je met sprankelende tekst, opvallende afbeeldingen, flitsende film, en animatie veel traffic naar je website genereren. Je bent dus eigenlijk net een mediabedrijf.

Ervaring komt altijd van pas.

Hoe langer ik meedraai hoe meer ervaring ik inbreng. Ik werk en heb gewerkt voor bedrijven en merken in uiteenlopende branches. Ik ben dus niet alleen een allrounder in skills maar ook qua branche. Ik ben thuis in de retail, pharma, voedingsindustrie, hi-tech, zakelijke dienstverlening, vastgoed, logistiek, media, overheid en industrie. Ik weet niet wat jij doet maar ik laat me graag verrassen. Kom maar op als je durft.

0
opdrachten
0
ontwerpen
0
uurtarief
0
uur per dag

Wil je sneller vooruit?